Saturday, September 26, 2009

AIESEC Alumnus

Yesterday I attended Leadership Gala, the conference that gets together local business environment representatives to promote the concept of leadership.

My main reason for being there was the presentation of the new AIESEC Iași Alumni "generation". There were 17 nominations, but 9 people were called in front... I am one of them.

To cut things short, here is a short summary of some of the activities that gave me the right to become Alumnus:



Leadership is based on inspiration, not domination;
on cooperation, not intimidation.

4 comments:

Razvan Girmacea said...

Not bad. Succes in continuare cu AIESEC

Unknown said...

Multumesc :)

Anonymous said...

自拍 脫衣秀 a片 成人 a片 3p自拍 3y3成人色色網 3級片 45av 45av光碟 4qk 4u成人 4u成人影片 50av 520sex 520sex脫衣秀 520免費視訊 520免費影片 520聊天室 5278cc免費影片 5278成人色論 5278免費 5278貼圖區 555免費影片 5s成人色論 666成人 666成人光 666貼圖 女優 全裸 69成人 69性愛姿勢 69情色貼圖 69聊天室 鹹濕 裸圖 火辣 6g成人色論 6k情色av聊天館 6k情色淫婦聊天館 6k聊天室 視訊 6k聊天館 爆乳 6k貼圖 6k貼圖爆乳聊天館 707聊天聯盟 72p影片網 735聊天室 77p2p

radiowhisper.com said...

Buna Ziua!
Eu sunt Vlad, unul dintre membri Radio Whisper - un radio antimanele dedicat bloggerilor şi nu numai.
Am găsit întâmplător blogul tău, am citit câteva articole şi nu am vrut să ies înainte să te felicit – mi-a plăcut mult ce am găsit aici. Am fost atras de subiectele interesante si de originalitatea articolelor. Felicitari ! Noi promovăm la radio diferite articole ale bloggerilor, iar azi am promovat un articol de-al tău; am specificat sursa articolului şi am deschis şi un subiect pe baza acestuia. Dacă doresti, poţi să ne recomanzi orice articol, iar noi îl vom promova.
Ne-ar face plăcere să ştim că ai dori să ne susţii în acest proiect de radio şi să accepţi o eventuală colaborare.
M-am gândit aşadar să vin cu o propunere:
Pe Radio Whisper se difuzează toate genurile de muzică, exceptând manele şi piese necenzurate. Avem şi câteva emisiuni, ştiri etc. Ne-am propus să realizăm un proiect mare, iar pentru asta avem nevoie de susţinerea şi ajutorul tău şi al celorlalţi colegi bloggeri. Dorim să creăm o echipă cât mai complexă de oameni cu un talent aparte şi m-am gândit că poate ai vrea sa ni te alături şi să colaborăm (binenţeles, pe unul dintre domeniile care îţi place). Dorim de asemenea să îţi acordăm un scurt interviu. Pentru noi sunt importante ideile şi modul de a gândi al bloggerilor şi al ascultatorilor noştri.
Îti multumesc pentru timpul acordat, iar acum îti propun sa adaugi linkul sau bannerul nostru pe blogul tău şi să ne dai add la id-ul asculta.whisper sau un e-mail, tot la asculta.whisper@yahoo.com, pentru a discuta mai multe.

www.radiowhisper.com
Multumesc,
Cu stimă Vlad!